Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met snuffelshop.be
Je kunt ons een e-mail sturen op info@linlybelgie.be, waar ons klantenserviceteam je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?
Nee alleen Nederland en Belgie 

Vanwaar verzenden jullie?
Wij verzenden vanuit Belgie en Nederland

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij bestellingen zo snel mogelijk verwerken, moet je wijzigingen of annuleringen binnen 12 uur na bestelling aanvragen. Verzoeken na deze periode worden geweigerd. Zodra je bestelling is ontvangen, kun je deze retourneren voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren alle grote creditcards (VISA en Mastercard) en betalingen via ldeal.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat bestellingen tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes extra verwerkingstijd nodig kunnen hebben. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag na verwerking verzonden. Houd er rekening mee dat wij niet verzenden in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Door de grote vraag kunnen bestellingen 2-4 weken duren voordat ze aankomen.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als je jouw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heb je recht op een volledige terugbetaling.

Moet ik invoerrechten en belastingen betalen?
De prijzen op onze website zijn exclusief belasting en worden weergegeven in euros (EUR). Dit betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra je bestelling aankomt. Deze kosten worden bepaald door je lokale douanekantoor. Alle douanekosten en belastingen zijn voor eigen rekening en worden niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in jouw land. Voor meer informatie over invoerkosten kun je contact opnemen met je lokale douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?
Neem contact met ons op via info@linlybelgie.be

Wat als het artikel dat ik heb ontvangen defect, incorrect of beschadigd is?
Neem contact met ons op als je een artikel hebt ontvangen dat incorrect, beschadigd of ontbrekend is. Stuur ons je bestelnummer, foto's van het artikel en alle relevante informatie zodra je het pakket hebt ontvangen. Wij zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden verwerkt naar je oorspronkelijke betaalmethode.

  • Heb je met een creditcard of betaalpas betaald? Dan wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annulering van je bestelling verwerkt.
  • Neem contact op met de bank of creditcardmaatschappij als de terugbetaling nog niet zichtbaar is. Soms kan het even duren voordat de terugbetaling op je rekening wordt bijgeschreven.